Tillykke med din nye Volvo

Første stort tillykke med din nye Volvo

Vi er utroligt glade for, at du valgte os og ønsker at gøre alt for, at din oplevelse bliver så god som muligt, når du snart skal afhente din nye Volvo. Her på siden finder du en guide til, hvad du med fordel kan forberede dig på før afhentningen af bilen. Vi hjælper naturligvis meget gerne på dagen, men hvis du har styr på Google konto og installation af Volvo On Call, så har vi ekstra tid til eventuelle spørgsmål eller bare en hyggelig snak.  

Her finder du de 2 trin, du med fordel kan gennemgå før afhentning af din nye bil. 

Download Volvo On Call App
Har du en smartphone, kan du downloade Volvo On Call App, hvori du har alle de smarte funktioner til din bil. 

Opret et Volvo ID
Når du har hentet Volvo On Call app'en på din telefon, så har du mulighed for at oprette et Volvo ID. Dette ID benytter vi til at oprette forbindelse mellem dig og din nye bil. Derfor er det eneste, du skal huske, det brugernavn, du vælger samt adgangskoden. 

OBS! - når du har installeret og oprettet dit Volvo ID, kan du ikke benytte appen, det sker først, når vi har lavet forbindelsen på afhentningsdagen. 

Du og din Volvo får en personlig service-tekniker, der vil være din kontakt hver gang, din Volvo skal til service. Dette giver åbenlyse fordele, da din service-tekniker vil kende din bils historik. Det er vores erfaring fra vores kunder, at en VPS’er (Volvo Personlig Service-tekniker) giver en øget tryghed, hvilket er et yderst vigtigt parameter for os. Vi giver dig derfor muligheden for at vælge den VPS’er, du kunne tænke dig.

Før en servicetekniker kan kalde sig VPS, gennemgår han/hun en certificering. Denne omhandler primært, hvordan han/hun skal yde den absolut bedste service til dig som kunde og selvfølgelig også din bil.

Det synes vores kunder