Ford Focus
Priser fra 199.990 kr.

Ford Focus – Årets Bil i Danmark 2019

NYHED:
Ford Focus Mild Hybrid er landet i alle vores Ford afdelinger og er klar til prøvetur!

Ford fortæller, at de med den nyeste Focus startede fra bunden for at bygge en god og alsidig bil. Det blev til netop den Ford Focus, der vandt titlen som Årets Bil i Danmark for 2019. Anmelderne var ikke nærige med de rosende ord til den ny Ford Focus, der er blevet kaldt ’Kongen af køreglæde’ og udråbt som den bil, der sætter standarden i C-segmentet. Med hele fem forskellige modeller og en lang række muligheder for at kombinere motorer, udstyrspakker og designfeatures er det ingen sag at finde en Ford Focus, der passer dig, hvad angår både køreglæde, komfort, ydeevne og pris. Netop prissætningen er også skarp, og med priser, der starter fra 191.685 kr., er der en Ford Focus til de fleste med udstyr, der passer til netop dig og din families behov.

Ford Focus fås både som hatchback og stationcar, og vælger du sidstnævnte, får du et bagagerum på hele 608 liter, så i en Ford Focus-stationcar er det ingen sag at få plads til barnevogne, hunde, eller hvad der ellers skal med på tur.

Vigtigst af alt er den ny Ford Focus en rigtig god bil, der er en fornøjelse at køre i. Ford har som nævnt konstrueret den helt fra bunden, og resultatet er en bil, hvor køreglæden er i top, og hvor selv den mest trivielle tur bliver en sjov en af slagsen. Ford er netop kendt for sin evne til at bygge biler, hvor køredynamikken er i top, og det kan du takke Fords afdeling for rallybiler for. Erfaringerne derfra har skærpet Fords evne til at bygge biler, der er i balance, festlige, sikre, forudsigelige, hurtigtgående, sjove og nøjagtige. Lige præcis de kvaliteter, der er afgørende for en bil, der skal kunne skabe køreglæde hos enhver.

Ford Focus er: 

  • Meget rummelig kabine
  • Fantastiske køreegenskaber
  • Skarp pris med gode muligheder for at skræddersy bilen 
  • Stærk og effektiv motor
  • Alle varianter fås også som stationcar

5-dørs - Km/l: 14,3-22,2 | CO2: 118-148 | Energimærke: B-A+
Stationcar - Km/l: 14,1-21,7 | CO2: 120-159 | Energimærke: B-A+

Brændstoftal og CO2 er baseret på WLTP. Som følge af WLTP er brændstofforbruget og CO2-udledning varierende for hver enkelt variant og påvirkes af det individuelle tilvalg af ekstraudstyr.

SE PRISLISTE PRISLISTE ST MODELLER Se Focus Hybrid

Få en bilvurdering af din brugte bil

Er denne nye bil interessant? Og har du en bil du gerne vil have indgår i en byttehandel, så kan du via denne formular få en vurderingspris. 

Aktuelle kampagner på Ford Focus

Ford Focus Drivers Edition

Vælger du Ford Focus 5 dørs Titanium Drivers Edition, sparer du 20.000,- i forhold til alm. Titanium

Mere til stationcar? Med Ford Focus Stationcar Titanium Drivers Edition, sparer du 25.000,- i forhold til alm. Titanium

5 dørs fra kun 221.285,-

Stationcar fra kun 236.280,-

Drivers Edition indeholder udstyr fra Titanium inkl. Vinterpakke.

Du får udstyr som bl.a.:

  • 8" Touchscreen med integreret Navigation, DAB+ og BlueTooth
  • Varme i forsæder, forrude, rat og sidespejle
  • Bakkamera og parkeringssensor for og bag
  • Fartpilot
  • Nøglefri start og fordøre
  • LED-nærlys, -kørelys og -baglygter.
  • Nødbremse (Pre-Collision Assist)

Energimærke: A+ | Km/l: 19,6-20,0 |Co2: 114-116 g/km. Ford Focus 5 dørs Drivers Edition 1.0 EcoBoost Hybrid 125 HK M6 5-dørs fra kr. 221.285 og stationcar fra kr. 236.280. Bilerne kan være vist med ekstraudstyr. Prisen er inkl. leveringsomkostninger på kr. 4.080.*Gælder til og med d. 31/12/2020.

Ford Focus lagersalg - SPAR op til 25.000,-

Få den perfekte familiebil og spar LIGE NU op til 25.000,- ved køb af en Ford Focus. Vi har flere biler på lager og helt sikkert også en, der passer til dig og dine behov. 

Med en Ford Focus får du en rummelig bil med fantastiske køreegenskaber. Derudover er den samtidig smart og sportslig at se på, har masser af udstyr, og sikkerheden er i top. 

SE BILER HER

*Gælder så længe lager haves. Kan ikke kombineres med andre tilbud eller kampagner.

Focus Lagersalg

Book en Ford Focus ekspert

Med VestergaardYOU kan du booke en af vores eksperter hos os eller hjemme hos dig selv.

5-stjerner i NCAP og sikkerhed i Ford Focus

En nyhed i den ny Ford Focus – og en del af standardpakken i alle varianter – er Post Impact Braking-teknologien, der sørger for at bremse bilen efter et eventuelt sammenstød, så sandsynligheden for endnu et sammenstød reduceres. Konstruktionen af den ny Ford Focus betyder desuden, at den er bedre til at absorbere kræfterne ved et sammenstød, og det gør, at omfanget af eventuelle ulykker ofte kan mindskes. Den ny Ford Focus har fået fem ud fem stjerner i Euro NCAP’s sikkerhedstest, og en af de funktioner, der har givet denne udmærkelse, er den automatiske nødbremse, som er standard på alle varianter og registrerer fodgængere og cyklister – både om natten og i dagslys – og sørger for at bremse op selv ved høj fart. Derudover har Euro NCAP givet den ny Ford Focus topkarakterer i evnen til at beskytte børn ved kollisioner både forfra og fra siden, så du kan altså trygt vælge den, hvis sikkerhed er en høj prioritet for dig. Vælger du den adaptive fartpilot, tilpasser den ikke blot hastighed efter forholdene, men taler også sammen med systemet til skiltegenkendelse, så bilen automatisk reducerer eller øger farten, hvis hastighedsbegrænsningen ændrer sig. Driller parallelparkeringerne, og er du bange for at ridse andres eller din egen bil, kan du også lade parkeringsassistenten tage over og gøre det meste af arbejdet. Med disse funktioner kan den ny Ford Focus nærmest lyde selvkørende, men du skal trods alt selv køre bilen det meste af tiden. Til gengæld har du fået en knivskarp og kløgtig andenpilot, der assisterer dig med stort og småt – for eksempel også at blænde op og ned for det lange lys, når det er mørkt, og der kommer en modkørende bil.

Sikkerhed i Ford Focus

Ford Focus giver dig stor sikkerhed

Ford Focus 2019 i hverdagen

Bred enighed om, at Ford Focus er yderst velkørende

Læser du anmeldelserne af den ny Ford Focus igennem, tegner der sig hurtigt et billede af et anmelderkorps, der er enige om, at det er en endog meget velkørende bil. Om det er basisvarianten Trend, de sporty ST-Line- eller Active-varianter eller de mere eksklusive Titanium- eller Vignale-udgaver, er anmelderne mere eller mindre enige om, at Focus’ køreegenskaber hører til blandt klassens mest underholdende, uden at det sker på bekostning af komfort eller sikkerhed.

Det behagelige rat er koblet til et godt vægtet styretøj, der er tydeligt i sine tilbagemeldinger, så du hele tiden har en god fornemmelse af vejen og din kørsel. Undervognens opsætning er lavet i balance, så affjedringen er fast og tydelig, uden at den føles hård, når man kører på en ujævn vej. De mange elektroniske assistenter bidrager til en bedre og mere effektiv kørsel, men alene den viden, du får om din kørsel og vejen gennem dit greb på rattet af den ny Ford Focus, skal bestemt ikke undervurderes.

De mange små detaljer går igen både i og udenfor bilen, og et eksempel på en sådan detalje, der bidrager til glæden ved at eje og køre i den ny Ford Focus, er, at gearvælgeren i automatgear selv går i parkeringsindstillingen, når motoren bliver standset. Det føles som prikken over i’et på den omhyggelighed, man mærker, Ford har haft i udviklingen af den ny Ford Focus.

Er du klar til en prøvetur?

Bestil en prøvetur i Ford Focus online, så har vi bilen klar til dig, når du ankommer.

Udvendigt design

Designet på den ny Ford Focus er opdateret fra de tidligere modeller til at være mere simpelt, harmonisk og aerodynamisk. Fronten er gjort klarere og mere fremtrædende, hvor en større frontgrill er placeret mellem forlygterne, der ligesom baglygterne er anbragt helt ude i hjørnerne for at betone og tydeliggøre bilens bredde. Baglygterne er samtidig gjort todelte, så bagagerumsdøren har kunnet gøres bredere, hvilket giver bedre adgang til bagagerummet.

Det strømlinede design er sammen med de genkendelige og særlige alufælge lavet for at give den ny Ford Focus et udseende, der skiller den ud fra mængden på stilren vis. Med hele 13 farver i fire typer lak på tværs af de fem varianter er der mere end rigelig mulighed for, at bilens ydre kan afspejle din personlige stil.

Ford Focus

Indvendig plads i udgaven

Det første, du vil mærke, når du sætter dig ind i en ny Ford Focus, er, hvor rummelig kabinen i bilen føles. Det skyldes, at hjulene er flyttet længere ud i hjørnerne, hvilket blandt andet har givet fem centimeter ekstra mellem akslerne. Det har tilladt Ford at omorganisere bilen, og da de samtidig har designet bilen fra ny med ultramoderne komponenter, har man i den ny Ford Focus både sparet vægt og skabt mere plads. Den ekstra plads bør være sød musik i ørerne for både langbenede chauffører og passagerer, især hvis passageren sidder lige bag bilens chauffør. Pladsen gør også, at det ikke er nogen sag at have to voksne eller tre børn på bagsæderne, og her vil en eventuel midterpassager sætte pris på, at gulvet er næsten helt plant, så der er god plads til enten benene eller en ekstra lille taske med legetøj til en lang køretur.

Den ekstra plads i kabinen sammenlignet med den tidligere version af Ford Focus kommer ikke kun til udtryk i førerens og passagerernes bedre benplads, men også i den yderligere plads i bagagerummet (375 liter i coupéen og 608 liter i stationcar-varianten). Den ny Ford Focus er altså i sandhed en familiebil, hvor der er god plads til ungerne, uanset om de er teenagere eller sidder i autostol. Børnene vil uanset deres alder sandsynligvis også sætte pris på, at de bagerste sideruder strækker sig længere bagud, hvilket giver et langt bedre udsyn. Verden udenfor en ny Ford Focus er spændende og indbydende og – på trods af bilens veldesignede indre – lidt sjovere end mors eller fars sæderyg. Det er i øvrigt en sæderyg, der også har fået en tynd plade indbygget, så man som forælder, der skal koncentrere sig om trafikken, ikke mærker utålmodige børns sparken nær så meget.

 

Plads i Ford Focus

Skiferie, sommerferie - I en Focus har du plads til det meste

Indvendig i Ford Focus

Bilens chauffør skal med ansvaret for kørslen naturligvis sidde godt, og det har man i den ny Ford Focus sørget for. Sæderne er komfortable med lækre og bløde overflader, og de kan justeres, så alle bilister uanset højde og drøjde kan finde en rar kørestilling, som tillader dem at fokusere på at køre.

Instrumentbordet har i forhold til sidste udgave af Ford Focus fået en hovedrengøring, idet en række funktioner og informationer er samlet i infotainment-skærmen, så resten af instrumentbordet fremstår rent, ordentligt og med placeringer til de resterende knapper, der er logiske og nemme at nå. Designet inde i infotainment-systemet er enkelt og nemt at bruge manuelt, så det ikke fjerner fokus fra kørslen, når du skal skifte radiokanal eller finde den nærmeste tankstation. Hvis du har brug for det, kan systemet også stemmestyres, så du kan holde begge hænder på rattet. Med B&O Play-systemet som tilkøb, hvormed du får bedre og flere højttalere, kan du samtidig få en uovertruffen musikoplevelse, der både kan bruges til musik fra dengang, mor og far var unge, og til børnenes moderne yndlingshits.

En designproces med fokus på de mennesker, der sidder i bilen, og dermed den komfortable køretur har været central for Ford i udviklingen af den ny Ford Focus. Kompressoren til bilens aircondition er gjort større, hvilket betyder, at bilen opnår den rigtige temperatur endnu hurtigere. Bilens design og motor er også tænkt effektivt sammen, så du vil opleve en bil, der er støjsvag, og hvor motorlyden primært er fremtrædende, når du accelererer.

Vælg den Focus variant der passer til dig

En Ford Focus er ikke bare en Ford Focus. Med hele fem modeller, der alle kan fås både som almindelig coupé og som stationcar, kan du med en Ford Focus få lige præcis den bil, som dine æstetiske og praktiske behov kræver. Fælles for alle varianterne er en solid basis af udstyr, som er standard selv på Ford Focus Trend med en pris på knap 192.000 kroner. Allerede ved basismodellen får du udstyr som Pre-Collision Assist med fodgænger- og cyklistgenkendelse, lane-keeping aid, post-collision braking, læderrat, alufælge og opvarmede forsæder, og hertil kommer et langt katalog med ekstra standardudstyr på de andre varianter samt et utal af muligheder for tilkøb på tværs af udgaverne.

Ford Focus Trend

Ford Focus Trend er på papiret en indstignings- eller basismodel. Fordfabrikkerne har dog sat bundniveauet ret højt med Ford Focus Trend, der har intelligente systemer som Pre-Collision Assist med fodgænger- og cyklistbeskyttelse, Post-Collision Braking, der bremser bilen efter et eventuelt sammenstød med en anden bil, og Lane-keeping Aid, der hjælper dig med at blive i din vejbane. Skal du en have enkel, effektiv og god bil med et højt bundniveau, er Ford Focus Trend lige bilen for dig.

Ford Focus Trend

Varianten TREND

Ford Focus Titanium

Ford Focus Titanium er varianten, hvor både standard- og ekstraudstyr gør din kørsel og køreoplevelse både lettere og sjovere. Danmark er til tider et både koldt og vådt land, og det vil Ford Focus Titanium gerne hjælpe med at kompensere lidt for. Quickclear-systemet opvarmer med et tryk på en knap forruden på kort tid, så frost og dug hurtigt er fortid. Rudeviskerne, der aktiveres af en intelligent sensor, vurderer selv, hvor hurtigt de behøver køre for at få regnen væk fra ruden, og fritager dig fra at skulle skifte indstilling, hvis det klarer op, eller hvis regnen tager til. Komforten er der også skruet op for i Ford Focus Titanium, da sædernes design har fået et mere sporty look, og du kan skræddersy kabinens temperatur med det automatiske 2-zoners klimaanlæg.

På tilkøbssiden kan du vælge mellem en lang række pakker med fokus på design, komfort, parkering og teknologi, så din Ford Focus Titanium får løftet sit niveau til dine behov og præferencer, uanset hvor dine prioriteter ligger.

Ford Focus Titanium

Varianten Titanium

Ford Focus ST-Line

Ford Focus ST-Line er den mere sporty udgave, hvor et strammere ophæng er med til at give bilen mere dynamiske køreegenskaber, og en række designvalg både inden i og uden på bilen bidrager til et mere energisk og vildt look. Med dobbeltudstødning i poleret finish, mørkt loftindtræk og specialdesign til rat, gearknop, kofanger og sideskørter vil du ikke være i tvivl om, at du har valgt ST-Line-udgaven af den ny Ford Focus. Undervognen er sænket med 10 mm, hvilket giver et bedre vejgreb, uden at det påvirker dagligdagskørsel over vejbump og lignende.

ST-Line er til dig, som gerne vil have en mere kraftig og aktiv bil, hvor du kan mærke din kørsel, uanset om du er på lige motorveje eller snoede landeveje, men hvor du stadig vil have plads til komfort og effektivitet.

Ford Focus ST Line

Varianten ST-Line

Ford Focus Active

Active er den crossover- og SUV-inspirerede variant af Ford Focus. Du sidder højere i bilen, hvilket giver dig et bedre overblik, der særligt ved bykørsel hjælper til større køresikkerhed. Den er designet til en aktiv livsstil, som skal appellere til din spontanitet og eventyrlyst. Det har Ford blandt andet gjort ved at installere tagbøjler til fastgørelse af eksempelvis cykelstativer som standardudstyr, men også ved at tilføje Slippery og Trail som køreindstillinger, så bilen er langt bedre rustet til at køre væk fra byen og ud i den vilde natur.

På designet skiller Ford Focus Active sig ud med et mere rustikt og råt look både ind- og udvendigt med en mørk frontgrill og beskyttende skærme, der strækker sig fra bagenden og frem til den forreste kofanger, samt læderbetrukket gearknop og rat. Den aktive familie, som skal have bakset kælke, ski, sportsudstyr eller andre remedier ind i bagagerummet, ville klappe i hænderne (hvis de altså var ledige) over Fords håndfri bagklap, som åbnes med et simpelt vift med den ene fod under den bagerste kofanger.

Ford Focus Active

Variant: Active

Ford Focus Vignale

Vignale er luksusudgaven af den ny Ford Focus. Med et specialdesignet frontgitter og kofangere får denne udgave et mere elegant og luksuriøst look, som understøttes af det bløde og betrukne instrumentpanel og de særlige Vignale-lædersæder, der gør det til en fornøjelse at sætte sig ind i bilen.

Takket været CCD-systemet (CCD står for Continuously Controlled Damping) fungerer kørselsindstillingerne i Ford Focus Vignale ekstremt godt. CCD-systemet registrerer og reagerer på bilens affjedring, chassis, styringsinput og bremseinput hvert andet millisekund, hvilket sikrer en ensartet oplevelse uanset underlaget. Du styrer selv, hvor komfortabel eller dynamisk din køreoplevelse skal være, men den adaptive affjedring sørger for, at affjedringskomforten bevares, uanset hvilket program du vælger. Det skal prøves!

Ford Focus Vignale

Variant: Vignale

Automatgear eller manuel?

Motorvarianterne, du kan vælge imellem i den ny Ford Focus, kan enten være med manuelt eller automatgear. Blandt de benzindrevne motorer kan 1.0 EcoBoost fås med 100 eller 125 hk, mens 1.5 EcoBoost giver 150 eller 182 hk. Hvis det skal være diesel, fås 1.5 TDCI med 105 hk (ECOnetic) eller 120 hk. Vælger du en 125 hk EcoBoost-motor, får du en god, alsidig maskine, der vil passe til de flestes behov. Den er kraftigere og mere effektfuld, end størrelsen foranlediger til at tro, men det skal dog siges, at du roligt kan vælge motoren med 100 hestekræfter, hvis hastighed og accelerationskraft ikke er en prioritet for dig. Omvendt vil du fint kunne opgradere til 1.5 EcoBoost-motoren med 150 eller 182 hk, hvis motorvejskørsel fylder meget i din dagligdag, eller hvis du trives med mere sporty kørsel.

Ford Focus motor varianter

Videogennemgang af Ford Focus 2019

Peter er vild med Ford, derfor giver han dig i denne videogennemgang en grundig introduktion til den nye model. Han forklarer naturligvis om de forskellige varianter, men også om, hvordan sikkerheds udstyret virker i bilen. Se med, og bliv ligesom Peter vild med den nye Focus.  

Ford Focus Mildhybrid

Ford Focus Ecoboost Hybrid

Focus Mildhybrid

Ford Focus Mildhybrid

Ford er i fuld gang med at gøre deres modelprogram grønnere, og det giver store fordele både for dig og miljøet. Nye EU-krav har fordret stor innovation i bilbranchen, og Ford er med helt fremme i ræset. I de seneste år har Ford udviklet diverse hybridsystemer til deres biler for at bringe CO2-udledningerne ned, og den teknologi introducerer Ford nu i Focus-modelprogrammet.

De nye hybridmotorer erstatter de almindelige 1.0 EcoBoost-benzinmotorer med 125 hestekræfter og 140 hestekræfter med to nye EcoBoost-mildhybrider med 125 og 155 hestekræfter.

Hvordan du bruger bilen, ændrer sig ikke det mindste, for du skal stadig bare fylde benzin på og køre, men din brændstoføkonomi vil være bedre. Fords prisvindende EcoBoost-motorer suppleres af en lille elektrisk motor, som hjælper motoren, når du accelererer, altså når du forbrænder mest benzin.  

Hjælpemotorens batteri skal ikke lades op, da det udelukkende bruger genvunden energi. Når du slipper speederen eller bremser, så omdannes energien til elektricitet, som bilen bruger til at spare på benzinen.

Du kan naturligvis stadig få en Focus med Fords fremragende 8-trins automatgear, parret med en konventionel EcoBoost-benzinmotor med enten 125 eller 182 hestekræfter, eller Fords EcoBlue dieselmotorer på enten 120 eller 150 hestekræfter.

Det nye motorprogram kombineres naturligvis med Fords fremragende undervognsopsætning, så du får den velkendte Ford køredynamik, og med en hybrid kan du køre længere imellem besøgene på tankstationen.

LÆS MERE OM HYBRID

Ny Ford Focus er noget for alle 

“Den opdaterede Ford Focus klarer noget så sjældent som at klare det godt på stort set alle områder.” Så flot konkluderer en anmelder sin vurdering af Ford Focus, og det er en ros, det er svært ikke at være enig i. Ford har på mange måder ramt plet med den ny Ford Focus, hvor en skarp pris, et væld af standardudstyr og mange muligheder for at gøre bilen mere personlig, mere komfortabel og mere sikker gør et allerede godt valg af en bil, der kører både fornuftigt og dynamisk, endnu bedre. Bilens køreegenskaber rammer et niveau, hvor den taler til motornørdernes drømme med et snerrende brøl, når motoren starter op, men som kørslen fortsætter, bliver motorstøjen mere rolig og falder i baggrunden selv ved højere hastigheder på motorveje. Dermed er den ny Ford Focus i sandhed noget for alle, og der er ikke noget at sige til, at den blev valgt som Årets Bil i Danmark 2019.

Standardudstyr

*Vi tager forbehold for fejl, ændringer og mangler
Connected (udvalgt standardudstyr)

16" Alufælge

Manuel aircondition

Læderrat

SYNC 3 med 8" Touchscreen, Navigation og DAB+

4,2" TFT farveskærm i instrumentering

Fartpilot

El-foldbare sidespejle

Elektrisk parkeringsbremse

Elruder for og bag

Lane Keeping Aid

Precollision Assist med fodgænger og cyklistbeskyttelse

Post impact braking

Opvarmede forsæder

Parkeringssensor for og bag

Bakkamera

FordPass Connect Modem

Apple CarPlay

Trådløs oplader

Titanium (udvalgt standardudstyr udover Connected)

16" Alufælge

LED-baglygter

Nøglefri døre og start

Regnsensor

2-zoners automatisk klimaanlæg

Passagersæde med højdejustering (ikke til mHEV)

Opvarmet forrude

Automatisk nedblændeligt bakspejl

Bagsædearmlæn med opbevaring

Ambient Lighting

Frontgitter i krom

Tågeforlygter med drejefunktion

ST-Line (udvalgt standardudstyr udover Connected)

17" Alufælge

2-zoners automatisk klimaanlæg

Regnsensor

LED tågeforlygter med drejefunktion

Kofanger og sideskørter i ST-Line design

Specialdesignet frontgitter øverst og nederst

Dobbelt udstødningsrørhale i poleret finish

Nøglefri døre og start

Ambient Lighting

Sportsundervogn

Sæder i sportsdesign med røde syninger

Sportspedaler i aluminium

Mørkt loftindtræk

Sportsrat med flad bund og røde syninger

Active (udvalgt standardudstyr udover Connected)

17" Alufælge

2-zoners automatisk klimaanlæg

Regnsensor

LED tågeforlygter med drejefunktion

Dobbelt udstødningsrørhale i poleret finish• Dobbelt udstødningsrørhale i poleret finish• Dobbelt udstødningsrørhale i poleret finish

Nøglefri døre og start

Ambient Lighting

Lysegråt loftindtræk

Sorte tagrællinger

Indstigningslister med Active logo

Unik Active diffuser på bagkofanger

Kofanger og sideskørter i Active design

Specialdesignet frontgitter øverst

Sæder i Active sportsdesign

Active stenslagsbeklædning ved hjulkasser

Vignale (udvalgt standardudstyr udover Titanium)

17" Alufælge

Fuld LED forlygter med LED kørelys

LED tågeforlygter med drejefunktion

Håndfri elektrisk bagklap (stationcar)

Mørktonede ruder

12,3" digital instrumentering

Sorte Vignale lædersæder

4-vej eljusterbart førersæde

Betrukket instrumentpanel

Kofanger i Vignale design

Specialdesignet Vignale frontgitter

Integreret udstødningsrør

Head-up-display

Automatsik parkeringssystem

ST3 (udvalgt standardudstyr)

SYNC 3 radio med Bluetooth

Navigation

2-zoners klimaanlæg

Fuldlæder Recaro sæder med ruskind

Parkeringssensor for og bag

Bakkamera

8" touchscreen

6 højtalerer

Apple Carplay

Forberedt til Android auto

FordPass Connect modem

Trådløs oplader

El-foldbare spejle

Elektrisk parkeringsbremse

Elruder for og bag

Lane Keeping Aid

Precollision Assist med fodgænger og cyklistbeskyttelse

Post impact braking

Opvarmede forsæder

Justerbart baggagerumsgulv til Stationcar

Håndfri bagklap til Stationcar

Fartpilot med hastighedsbegrænser

LED tågeforlygter med drejefunktion

El-foldbare sidespejle

Dobbelt udstødningsrørhale til benzin

Nøglefri døre og start

Mørkt loftindtræk

Mørktonede ruder

Regnsensor

4,2" TFT farveskærm i instrumentering

Sorte tagrællinger til Stationcar

ST lædersportsrat med flad bund

ST Aluminiumgearknop

Indstigningslister med ST logo

Unik ST diffuser på bagkofanger

Kofanger og sideskørter i ST design

Specialdesignet frontgitter øverst og nederst

Sportsundervogn

Sportspedaler i rustfrit stål

Sprinklerdysser til forlygter

Dæk reparationssæt

Fuld LED forlygter

Røde bremsekalibre

19” alufælge ST Magnetide

Privatleasing af Focus | Attraktive månedlige ydelser

Tag den nye Ford Focus med ud på dit næste eventyr med attraktive leasingpriser.

SE PRISER
Finansierings eksempel
24 mdr. 96 mdr.
{{PickedFinanceOption}}mdr.
0 kr. {{Price}} kr.
{{DownpaymentText}}kr.

Mdl. ydelse fra: {{MonthlyPayment| formatNumber}} kr.

{{ErrorMessage}}
Variabel rente
Fast rente
  • ÅOP:
    {{AAOP | formatNumber({digits: 2})}} %
    Totale omkostninger:
    {{TotalCosts | formatNumber }} kr.
  • Hovedstol
    {{HeadStool | formatNumber}} kr.
    Årlig rente i procent:
    {{Rate | formatNumber({digits: 2})}} %
Bemærk: Dette er en vejledende mdl. ydelse baseret på generelle værdier! Den endelige pris på en specifik bil kan derfor variere.
Bestil tilbud

Tak, vi har nu modtaget din bil til vurdering og vi kontakter dig hurtigst muligt.

Tilbage til siden
Bestil prøvetur

Tak for henvendelsen!