Mulighed for hjemmelevering

+500 biler på lager

Fremragende på Trustpilot 4,4 ud af 5

14 dages fuld returret v. køb online

Renault Zoe E-Tech Electric blå i oplader
Renault Zoe E-Tech Electric blå front
Fugleperspektiv fra Renault Zoe E-Tech Electric
Renault Zoe E-tech Electric gear
Renault Zoe E-Tech Electric display

Renault Zoe E-Tech electric

Kør ind i fremtiden i en elbil

fra 290.090 kr.

Prisliste
*Bilen kan være vist med ekstraudstyr. Halvårlig CO2-ejerafgift 390 kr. Forbrug: 179 W/km. Rækkevidde: 385 km. WLTP. Opladningstid under optimale ladeforhold v/ normalopladning, 0-100% 6 t. v. max ladeeffekt (11 kW). Hurtig-/lynopladning, 10-80%, 1.17 t. v. max ladeeffekt på 50 kW. Forbrug og rækkevidde påvirkes bl.a. af kørestil, vejrforhold og tilvalg af udstyr, hvor især høj hastighed og lave temperaturer reducerer rækkevidden.

Top fordele

  • Pænt og moderne interiør

  • Stor rækkevidde sammenlignet med andre elbiler

  • Fleksible og effektive lademuligheder

  • Lydsvag elmotor og effektiv lydisolering fra trafikken

Opladning til din bil: altid strøm i nærheden med Clever

Når du køber en bil med behov for opladning, er det vigtigt at der er strøm fra første kilometer og med Clever kan du oplade, hvor og når det passer dig. Få fuld tryghed og vælg opladning på abonnement med eller uden ladeboks hjemme i indkørslen. Eller køb din egen ladeboks med elafgiftsrefusion. Så lige meget om du bor i hus eller lejlighed, om du kører meget eller lidt, så har Clever altid en ladeløsning, der passer til dig. Og uanset hvilken løsning du vælger, får du adgang til tusindvis af almindelige og lynopladningsmuligheder på Danmarks største ladenetværk.

Mange mener, at fremtiden for biler er elektrisk

Med en Renault Zoe E-Tech electric behøver du ikke vente på fremtiden.

Hos Autohuset Vestergaard ved vi, at rækkevidde er en vigtig overvejelse for de fleste, når de overvejer at købe en elbil. Med en rækkevidde på 385 km. er Renault Zoe E-Tech electric en elbil, der giver tryghed i forhold til rækkevidden sammenlignet med tidligere udgaver af bilen. Renault Zoe E-Tech electric's store rækkevidde gør, at den ikke bare er god til kørsel i byer, men også uden større problemer kan bruges som pendlerbil inden for landsdelene. Hvis der er en ladestander på eller tæt ved din arbejdsplads, giver dette naturligvis endnu bedre muligheder for at pendle og større frihed til at være endnu mere spontan i din kørsel. For at hjælpe dig med at få den størst mulige frihed og fleksibilitetet giver Renault Zoe E-Tech electric's navigationssystem et nemt overblik over tilgængelige ladestandere, så du med korte indlagte pauser kan opnå rækkevidden til længere ture. 

Opladningen er yderst fleksibel, og du kan på en 50 kW-ladestander få 60 km ekstra rækkevidde på under et kvarter. Har du din egen garage, kan du med fordel vælge Ladepakke Home, der med en hjemmelader installeret kan give en fuld opladning på Renault Zoe E-Tech electric på cirka fem timer. Er du et sted uden ladestander og med god tid, kan du også oplade via en helt normal stikkontakt, hvor du på en times opladning kan få 12 km rækkevidde, så du kan komme hen til en mere effektiv 50 kW-ladestandere. Renault Zoe E-Tech electric kan også køres i den særlige “B”-køretilstand, hvor du får så meget ud af batteriet som muligt ved at udnytte den regenerative bremseenergi under kørslen. Renaults EASY LINK-system registrerer dit køremønster og hjælper til at få mest den effektive kørsel muligt. Undervejs kan den bruges til at planlægge den bedst mulige rute og inkluderer også information om ladestationer, så du kan planlægge turen og indlægge pauser derefter.

I dagligdagen har du let adgang til Renault Zoe E-Tech electric med nøglefri adgang og nøglefri start, men også selve kørslen i Renault Zoe E-Tech electric er gjort let. Med et udvalg af køreassistenter, der inkluderer skiltegenkendelse, vejbaneassistent og -advarsel, automatisk op- og nedblænding samt aktiv parkeringsassistance, kan de svære ting gøres nemmere, og du kan fokusere på at nyde din køretur.

Konstruktionen af bilen er lavet for at sikre den optimale energieffektivitet, og i stort omfang er Renault Zoe E-Tech electric bygget med genbrugsmaterialer. Blandt andet sæderne og beklædningen i interiøret er lavet af gamle bilsæder og seler, som er lavet om til stof, hvilket udover genbrugsværdien samtidig giver en mere hyggelig kabine med et anderledes udtryk.

Stig ind i den nye Renault Zoe E-Tech electric

Du kan ikke ligefrem redde verden bare ved at købe en Renault Zoe E-Tech electric, men med bilens elmotor har du ikke længere et direkte forbrug af fossile brændstoffer, og samtidig får du også en bil, hvor betrækket er lavet af 100 procent genbrugsmateriale, der går igen rundt i kabinen og på instrumentbrættet.

Konsollen – der også er beklædt med stof – har udover trådløs opladning til de telefoner, der understøtter denne funktion, flere usb-udtag, så der er rig mulighed for opladning af enheder, og i konsollen er der god plads til at opbevare dem. Så uanset om du kører med gutterne, tøserne eller ungerne, skal ingen frygte at miste kontakten til omverdenen.

I midten af instrumentbrættet finder du en stor skærm, der er centrum for bilens mange funktioner. Den er nem og intuitiv at betjene og giver adgang til radio, musik, navigation og oplysninger om kørslen, herunder bilens energiforbrug og status på batteriet. Bilens lydanlæg kan opgraderes til højtalere fra BOSE, hvilket giver en garanti for en god musikoplevelse, der ikke forstyrres af motor- eller trafikstøj. Med MY Renault-appen har du adgang til mange af de samme funktioner, som findes i bilen, såsom status på batteriet, forvarmning af bilen og indstilling af opladningen, så den primært oplader på tidspunkter, hvor strømmen er billig.

For en minibil føles Renault Zoe E-Tech electric overraskende rummelig, og med ISOfix-beslag på begge bagsæder og passagerforsædet er der god plads til børnene i bilen. 

For at gøre plads til Renault Zoe E-Tech electric’s batteri uden at stjæle al bagagepladsen er modellen gjort en smule højere, så batteriet er blevet placeret under sæderne. At Renault Zoe E-Tech electric er gjort højere, sikrer samtidig, at der er fin plads til både ben og hoved. Bagagerummet er på hele 388 liter, hvilket kan konkurrere med de fleste biler på den størrelse.

Se test af Zoe E-Tech electric

Udstyr

Udvalgt udstyr – se den fulde udstyrsliste i prislisten.*Vi tager forbehold for fejl, ændringer og mangler

ZEN

Nødbremsesystem (AEBS), med registrering af biler, motorcykler, fodgængere og cyklister aktiv mellem 7-80 km/t

Blokeringsfri bremser (ABS) og Elektronisk stabilitetsprogram (ESC)

Lane departure warning - advarer ved at vibrationer i rattet – aktiv fra 70 km/t

Lane keeping assist – understøttelse af styretøj for at fastholde bilen i sin bane

Dæktrykssensor og dækreparationssæt

ISOFIX-system til børnesæder ved passagerforsæde og i siderne bag

Airbags foran, sider, – frakobling af airbag til passagerforsæde

Selealarm på alle 5 sæder med registrering af tilstedeværelse

3-punktsele i midten bag med selestrammer

Automatisk låsning af døre under kørsel

Automatisk nødbremsesignal (pulserende bremselys) under kraftig bremsning

Parkeringssensor bag

"E-shifter" gearkasse med valgbar B-tilstand (mere kraftfuld motorbremser)

Fartpilot/hastighedsbegrænser

Automatisk parkeringsbremse

Hill start assist

Full LED-kørelys foran og bag

Tågelygter

Regn- og lyssensor

El-sidespejle med varme

Automatisk nær-/fjernlys

ECO-tilstand

Z.E. Voice: eksternt advarselssignal for fodgængere. Aktiv ved hastigheder <30 km/t

Højde- og dybdeindstilleligt læderrat med varme

El-opvarmede forsæder med integrerede nakkestøtter

Klimaanlæg

Fjernstyring af batteriets opladning og foropvarming via appen MyRenault eller via multimediesystemet

El-ruder bag

El-ruder foran med pulsfunktion og klemmebeskyttelse

Solskærm med lys og spejl

Højde- og dybdeindstilleligt rat

Nakkestøtte på det midterste bagsæde

Nedfældeligt splitbagsæde, 1/3 - 2/3

Midterkonsol med opbevaring

Håndfrit nøglekort

Regnsensor på forruden

Dobbelt bagagerumsgulv (følger med til ladepakke – Home)

Dørhåndtag i karosserifarve

Spejlkapper i karosserifarve

Mørktonede ruder bag

Michelin Energy™ E.V. dæk med lav rullemodstand

Mørktonede ruder bag

16" aluminiumsfælge, "Elective”

Opvarmet læderrat

Nedfældeligt splitbagsæde, 1/3-2/3

Dele af instrumentbord og dørbeklædning i 100” genvendt stof Recytex (grå)

Sæder og indtræk i 100% genanvendt stof "Recytex" (grå)

4G-datatilslutning med inkluderet datapakke i 3 år

EASY LINK 7" Multimediesystem med smartphone-deling, Bluetooth (kompatibel med Apple Carplay), DAB+, og traditionel FM/AMradio

INTENS (Udover ZEN)

Skiltegenkendelse og advarsel v. for høj fart

Advarsel ved blinde vinkler

Parkeringssensorer foran

Bakkamera

Elektrisk indklappelige sidespejle med varme

Aut. Nedblændelig bakspejl

Lommer bag forsæderne

Indvendig LED belysning

16 "aluminiumsfælge "Elective" med poleret front

Kromkant på kofanger

2 USB-porte ved bagsæderne

Sæder og indtræk i mix af 100% genanvendt stof Recytex (grå) og dellæder "Riviera" (sort)

EASY LINK 9,3": Multimediesystem med navigation, smartphone-deling, Bluetooth (kompatibel med Apple Carplay), DAB+, traditionel FM/AM-radio

En af de store fordele ved en elektrisk bil er den manglende motorstøj. Det giver en rolig og behagelig køreoplevelse, og Renault Zoe E-Tech electric er tilmed blevet godt lydisoleret, så støj fra den anden trafik reduceres markant. Gearet er automatisk, og ligesom resten af bilen er gearstangen også elektronisk og kan let og gnidningsfrit skifte fra den sædvanlige forlæns kørsel til bakgearet. Gearvælgeren går selv i parkeringstilstand, når du slukker Renault Zoe E-Tech electric. Som et alternativ til det almindelige køretilstand ‘D’ kan du også vælge ‘B’, der øger bilens deceleration, så du ikke har samme behov for at bremse, og så bilen samtidig kan gøre brug af bremseenergien til at oplade batteriet i Renault Zoe E-Tech electric.

Accelerationen er som i andre elbiler umiddelbar og kontant, hvilket gør overhalinger nemme og effektive, og derfor er det et punkt, hvor denne mini-elbil giver en bedre køreoplevelse end minibiler, der kører på fossile brændstoffer.

Selve kørslen i Renault Zoe E-Tech electric er en fornøjelse. Selvom bilens vægt er kommet op på 1.502 kg, gør undervognens indstilling til komfort, at du har et fast greb på vejen. Affjedringen er god, og selv på bump og slidt asfalt sikrer den, at du kommer komfortabelt gennem trafikken. Reaktioner fra speederen og rattet er hurtige og præcise, så du får en køreoplevelse, der både er underholdende og i balance. Det er samtidig egenskaber, der gør Renault Zoe E-Tech electric særdeles velegnet til bykørsel.

Leveringen af kræfterne foregår præcist og kontrolleret, samtidig med at undervognen sikrer et solidt greb i kurverne, uanset om de er helt plane eller lidt ujævne. Umiddelbart fornemmes en vis spændstighed, der dog til en vis grad kan henføres til de lavprofildæk, bilerne var udrustet med. Når man omvendt virkelig udnytter kræfterne og presser bilen hurtigt hen over bump eller asfalt, der har set bedre dage, nærmer affjedringen sig det komfortable. Renault Zoe E-Tech electric kan fås med 108 eller 136 hestekræfter, hvilket giver en kørsel, der både er dynamisk og fleksibel.

Sikkerhed i ny Renault Zoe E-Tech electric

I den seneste opdatering af Renault Zoe E-Tech electric har modellen fået tilføjet en række systemer, der gør bilen og din kørsel mere sikker. Med både skiltegenkendelse og advarsel om biler i den blinde vinkel er du sikker på, at du ikke overser hverken ændringer i hastighedsbegrænsningen eller andre bilister, og samtidig kan nødbremsen registrere biler og fodgængere og automatisk bremse, hvis du ikke selv kan nå det. Mens du kører, registrerer Renault Zoe E-Tech electric også vognbanens kantlinjer og giver en advarsel, hvis du er ved at nærme dig kanten. Reagerer du ikke kan, bilen også hjælpe med at styre tilbage midt i banen.

Renault Zoe E-Tech electric er en ideel bil til bykørsel, og med hele 12 parkeringssensorer kan du være tryg ved alle parkeringssituationer, da du får masser af hjælp til at slippe for buler på bilen, når du skal finde en parkeringsplads. Med Hill Start Assist som standard er det samtidig sikrere og nemmere at sætte bilen i gang på skrå strækninger, da bremsetrykket bliver fastholdt i to yderligere sekunder, efter du har givet slip på bremsen, så du roligt kan køre afsted.

Hos Euro NCAP har Renault Zoe E-Tech electric fået fem ud af fem mulige stjerner. Især bilens gode evne til at beskytte både børn og voksne blev fremhævet af sikkerhedsorganisationen.

Renault Zoe E-Tech electric design

Sammenlignet med tidligere udgaver af Renault Zoe E-Tech electric har den nyeste version af bilen ikke været igennem en revolutionær proces. I stedet har den været igennem en organisk udvikling, der har skullet holde fast i dens charme, samtidig med at man har gjort både de tekniske præstationer og bilens dynamik endnu bedre.

Omkring lygterne er fronten justeret med et kølergitter med kromfinish og nye Fuld LED-lygter samt tågelygter. Det samlede redesign positionerer Renault Zoe E-Tech electric solidt over jorden og får den til at synes større, selvom målene på bilen ikke har ændret sig. Renault Zoe E-Tech electric bliver leveret med Michelin Energy™ E.V.-dæk med lav rullemodstand, så bilen skal bruge mindre energi til at holde hjulene kørende, hvilket giver Renault Zoe E-Tech electric en bedre rækkevidde. Den lave rullemodstand på hjulene betyder også, at de støjer mindre, hvilket er til glæde for både dig og dine omgivelser.

Renault har samtidig integreret mange af de samme træk i de seneste modeller fra producenten, og har du eksempelvis allerede kigget på den nye Renault Clio, vil du kunne se visse lighedstræk hos den nye Renault Zoe E-Tech electric. Det er især tydeligt med de nye LED-forlygter. Både indvendigt og udvendigt kan du se en blå markering rundt om forskellige designelementer, da det er sådan, Renault viser, at bilen er elektrisk. 

Renault Zoe E-Tech electric Zen

Renault Zoe E-Tech electric Zen kommer med en lang række standardudstyr, der kræser for din kørsel, din sikkerhed, din komfort og udseendet både indeni og udvendigt. Blandt højdepunkterne i standardudstyret finder du for eksempel: dæktryksovervågning, så du kan reagerere, inden det bliver farligt; airbags til føreren og alle passagererne, så alle er beskyttet ved sammenstød; skiltegenkendelse, så du ikke overser hastighedsbegrænsninger og andre ændringer i færdselsreglerne; trådløs opladning til telefoner, der understøtter denne funktion, og interiør og betræk, som delvist er lavet af genanvendte materialer.

Som tilkøb kan du få: Home-ladepakken, så bilen kan lades fuldt op i løbet af natten; parkeringssensor foran samt bakkamera til udfordrende parkeringer; opgradering af multimediesystemet, og så kan du vælge at få Renault Zoe E-Tech electric leveret med metallak, som giver bilen en endnu flottere fremtoning.

Renault Zoe E-Tech electric Intens

Renault Zoe E-Tech electric Intens kommer naturligvis med alt standardudstyret fra Renault Zoe E-Tech electric Zen, men dertil kommer også en række opgraderinger. Blandt andet kan skiltegenkendelsen sammenkoble informationen om hastighedsbegrænsninger fra skiltene med bilens fart og advare dig, hvis du kører for hurtigt. Renault Zoe E-Tech electric Intens kommer også med Easy Park Assist, der er et halvautomatisk parkeringsassistancesystem, hvor du alene skal styre speeder, bremse og gear, mens systemet styrer resten af bilen ind i parkeringsbåsen. Parkeringssensoren og bakkameraet kommer også med som standardudstyr i Renault Zoe E-Tech electric Intens.

Blandt ekstra tilkøb i Renault Zoe E-Tech electric Intens kan du få BOSE sound-pakken, der giver dig et premium surroundsound-system med syv højtalere og en kvalitetslyd til musik, radio og telefonsamtaler. Du kan også opgradere fra 16 til 17 tommers aluminiumsfælge eller vælge læderpakken, der udsmykker sæde og sidepaneler med læder og kunstlæder. 

Du skal vælge Renault Zoe E-Tech electric fordi:

Anmelderne har bredt set været enige om, at den nyeste udgave af Renault Zoe E-Tech electric er en flot opgradering af modellen. Særligt kabinen er blevet rost for at være blevet smartere og lækrere. Brugen af genanvendte materialer til interiøret har også vakt opmærksomhed hos flere bilelskere.

Rækkevidden på Renault Zoe E-Tech electric hører til blandt de meste på markedet for elbiler, og kører du under 200 km om dagen, kan du trygt vælge en Renault Zoe E-Tech electric som transportmiddel uden at skulle frygte for at stå med et tomt batteri midt på landevejen.

Renault Zoe E-Tech electric er på samme tid en smart minibil og en billig elbil, der på effektiv vis udnytter både pladsen og elmotorens ydeevne. Med rækkevidden og køreegenskaberne er Renault Zoe E-Tech electric blandt de bedste på elbilmarkedet, men som minibil får den prisen ned i et niveau, som gør den til et af de bedste køb på elbilmarkedet.

Se andre modeller fra Renault

Tjek dine økonomiske muligheder

Vil du estimere hvor meget det vil koste at finansiere bilen? Udfyld felterne og se vejledende priser med det samme.

Udregn et estimat på din byttebil

Har du en bil, du ønsker at vi køber eller skal den indgå i en byttehandel? Så køber vi meget gerne din bil - uanset bilmærke.